One Direction

ALLTSÅ! Okej att jag liksom inte hatat 1D förut, men har heller aldrig direkt varit något fan. MEN! Har de senaste två dygnen fullständigt spelat sönder den nya skivan?! Har, helt ärligt nu, inte lyssnat på NÅGONTING annat på spotify. Hur hände detta?
 
Tänkte bara tala om för alla att gå in och lyssna på detta album! Bara älskar det. Speciellt spår två och tre. Åh. Jag är ju så himla tjejig. (Skoja. Denna term existerar ej) Men jag blir så himla drömsk när jag lyssnar på det här. OK, vet inte om drömsk är ett ord men. Fattar ni ändå? Bra, tänkte väl det. För er som inte gjorde det: ser framför mig hur den eviga kärleken faktiskt får existera i vår värld och att det finns hopp. Hehe. Känner mig som huvudkaraktären i en romantisk film, och älskar det. Eh. Ja. Äsch bara gå in och lyssna på midnight memories på spotify!
 
Och här kan man lyssna på YouTube om man känner för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0