Questbars

Så jag och Ida fick alltså våra Questbars idag! Var väl helt enkelt tvugna att testa, vi också. Beställde från www.questproteinbar.com! Redan provsmakat den som jag alltså håller upp och ner på bilden. Den var typ väldigt mäktigt? Och inte riktigt så chokladig som jag hoppats. Men, så är ju också choklad och kladdkaka av alla slag det bästa jag vet så ribban var ju ganska hög så att säga.
 
Ska bli spännande att se hur dom andra smakar. Hoppas det blir som att få äta godis efter träningen, hehe. Det var dagens fitness-uppdatering. #fitspo. Bäst ni springer iväg till gymmet, ni har ju tyvärr en del att jobba på om ni ska bli lika snygga som skönheten här ovanför #snyggspo #lovelife #strongisthenewperfect #happiness :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0