IvyRevel

Tjoho! Idag fick jag hem ett paket från IvyRevelJust nu har även denna sida, som många andra, sommarrea. Tips tips! Jag beställde bikiniöverdel (149), t-shirt (179) och det fina gröna linnet för 299! Blev verkligen superpositivt överraskad när jag öppnade (slet upp) paketet och kände på alla fina tyger som kläderna var gjorda i. Linnet var gjort i två lager supermjukt glansigt tyg med jättefint lagda veck. T-shirten var gjord i ganska tjockt bomullstyg vilket fick den att inte kännas så fladdrig, något jag gillade. För att inte tala om bikiniöverdelen, den var perfekt på alla sätt och vis. Satt perfekt, gjord i tjockt tyg, jättefin knäppning i ryggen och band som gick att ta av.
 
Tyvärr fick jag skicka tillbaka t-shirten då den kom i storlek L, och jag beställde xxs. Hoppas detta bara var otur för tyckte så mycket om alla plagg och företaget. Har skickat efter en ny nu, så får väl se vilken storlek den kommer i.. I vilket fall, IvyRevels sommarrea är ett hett tips!
 

Kommentarer
Ellen

Bikinin är såå snygg :D

btw, jag har en veckans bloggtävling, var gärna med om du vill :D

http://ellenjosefssons.blogg.se/2014/june/veckans-blogg-tavling.html

2014-06-29 13:38:34
URL: http://ellenjosefssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0