Födelsedagskväll

Efter min födelsedagsbrunch följde en riktigt slapp eftermiddag. Jag och Johan sov i solen tills det var tårta-dags och sedan vilade vi lite till innan det var dags för mat. När vi åt tårta fick jag en massa fina paket. Bland annat pengar till en klocka som jag önskat mig och diverse flytta hemifrån-saker. Helt perfekt. 
 
Att ha min fina familj, inklusive farmor, mormor och Johan, runt mig en sån här dag är nog ändå den bästa presenten av alla. Att äta supergod mat och bara vara. Tänk vad konstigt det blir när jag flyttar i höst. Men så spännande det ska bli! Efter idag står ännu en låda med flyttgrejer fylld ute i garaget, den rymmer både tekanna, skålar, koppar och örngott. Jag börjar med andra ord bli ordentligt utrustad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0