TACK!

Vill bara säga TACK! för all fin respons på inlägget jag skrev igår! Tänk att över 30 personer delat på Facebook. Att snart 800 personer varit inne här och läst på ungefär ett dygn. Att så många skrivit sms, på Facebook och till och med ringt både mig och mina föräldrar för att ge mig beröm! Det gör mig så glad, både över alla snälla ord men också över att så många tycker som jag. 
 
Tillsammans är vi fler. Jag vill också understryka, om det var otydligt, att det alltså inte är Torsby kommun som sagt nej utan 11 enskilda individer.
 
Sen vill jag också att ni tar er en extra titt på de två sista bilderna här ovan. En människa som du och jag, som tyvärr upplevt detta hemska. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0