Äntligen vinter


Den här helgen har verkligen varit grym! Har fått träffa så många människor jag tycker om, och gjort så mycket kul!

Fredagskvällen var en riktig skrattfest! Sara bjöd på 20-årsmiddag och vi pratade och spelade spel och vred oss av skratt tills klockan passerat 1. Då tog vi oss ut till våra bilar och insåg att snön låg som ett tjockt lager över marken! Tjoho! Blev ett kort rally med Linn hem, sladdade i kurvorna och snurrade på vägen så att snön yrde, så härligt. Somnade som en prinsessa på en madrass i Jonas rum med Borran bredvid. 

Blev på lördagen väckt av Boris som ville ut, han blev överlycklig av all snö! Vi sprang och lekte ett bra tag, tills snön på baksidan var alldeles söndertrampad. 

Lördagen bjöd även på träning och Vinterstudion. På kvällen bakade jag, Lojs och Nicole scones, drack te och myste. Skjutsade sedan min kära syster till Torsby och somnade i den finaste killens säng. 

Och så idag är det söndag. Vaknade hos Johan och möttes av stålande solsken. Vi hade en lugn morgon och så åkte jag hem runt lunch. Svängde först in till farmor och löste korsord (hjälpte henne googla..) och var hemma på eftermiddagen. Tränade, och sen kom Mona och hämtade mig. Vi gjorde kycklingsallad, grönsaksdipp och såg en film. Ja, och så blev det självklart lite tjejsnack. 

Nu har jag nyss kommit hem och lagt mig i min underbara säng. Imorgon är en ny vecka och jag känner mig på topp! En fantastisk helg!

Kommentarer
Memmie

Fiina vinterbilder! Behövs fina bilder för att kunna se det fina i all denna snö om du frågar mig ;)

2014-01-18 21:35:30
URL: http://kawokaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0