Tatueringar

Alltså åååh, tycker verkligen att dom här tatueringarna är så himla fina! Vet inte ens varför egentligen, bara gillar dom jättejätteMYCKET! Vill ha allihopa och kan inte sluta leta efter fler på internet. Den ena är liksom finare än den andra. Kanske tycker jag om dom så himla mycket för att dom inte är så himla vanliga? Inte än i alla fall.
 
Egentligen vet jag inte ens vad stilen på dessa tatueringar heter, men fortsätter googla saker som "geometric animal tattoo" och får hyfsade resultat. Men som sagt; vill se mer mer mer.
 
Ärligt talat så har jag väldigt länge varit inne på att göra en tatuering, men den är långt ifrån så unik som dessa ovanför. Tänker inte riktigt berätta vad, eftersom jag ju faktiskt inte kommit till skott än och då vore det ju trist om jag sagt att jag ska göra något, och så blir det inte så? Men det är ett motiv som symboliserar ett antal väldigt speciella personer i mitt liv, nämligen min familj och framförallt min mamma. Det är nämligen ungefär en likadan tatuering som den hon har!
 
Saken är bara den att jag först var helt inställd på att göra den utan färg. Alltså helt hundratusenprocentigt säker. Men sen insåg jag att den blir ganska liten (vill ha den på samma ställe som vargarna på mittenbilden, höger arm), och där är man ju inte så himla jättetjock direkt. Så alltså, liten tatuering. Och bilden är ganska detaljerad, vilket i princip är en omöjlig kombination. Så nu funderar jag på att lägga till lite färg och tänka om. Men jag vet inte. På något vis, antagligen eftersom jag är en mesig svenssonkvinna, vill jag inte att den ska sticka ut för mycket. Samtidigt som jag ju vill att folk ska se den?
 
Jag tänker också på framtida yrken och framtida bröllop, hur mycket vill jag visa min tatuering då? På samma gång blir jag irriterad på mig själv att jag tänker så. Har ju velat ha den här tatueringen jättelänge och ska folk döma mig för den är dom ju inte riktigt kloka. Egentligen. Men ändå. Jag ska ju inte direkt tatuera in något groteskt och fult men ändå..
 
Vi får väl se vart det slutar. En sak är iallafall säker, och det är att det här inlägget slutade mycket rörigt.. Jaja. Vad tycker ni om tatueringar?

Kommentarer
Sofia

superfina tatueringar!
jag tycker tatueringar är fint, men jag själv skulle inte vilja ha en stor dödskalle på hela ryggen tillexempel. jag skulle vilja ha något litet som betyder något för mig, som ett citat eller en symbol för varje familjemedlem eller något sådant!

svar: ja visst är det?

2014-02-25 20:44:26
URL: http://skimmer.blo.gg
Sofia

Älskar tatueringar :)

2014-02-25 20:47:38
URL: http://fiiaaz.blogg.se
Matildus

Asså den lilla tatueringen är ingenting att oroa sig över! Om man har en tatuering så är ju den "en del av en", alltså något som du är och som finns på dej. Så på just bröllopsbilder osv borde du inte tänka så mycket på, och kan inte ditt framtida jobb stå ut med den så är det nog tyvärr så att det är DEJ de inte kan stå ut med! 😉😘

Svar: Hehe, det har du kanske rätt i ;)
Mia Andersson

2014-02-25 21:09:18
URL: http://watildak.blogg.se
Paint a bucket - Linnea

Ja jag är också helt förälskad i den där stilen. Tror det heter geometrisk tatuering, tror det inte är något mer avancerat namn :)

2014-02-25 21:54:49
URL: http://paintabucket.blogg.se
ninnie

håller me, jätte fina tatueringar!

2014-02-26 21:41:10
URL: http://ninniee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0