Linnea 20 år!

Herregud, hur sjukt är det inte att vi helt plötsligt börjat fira varandras TJUGOÅRSDAG?! Jag som hade åldersnojja vid 18... hähä. Men! Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Linneas födelsedag! Hurra hurra hurra! Det firade vi såklart med en massa chokladtårtor, resultat: rullade hem.
 
Av oss fick Linnea en bukett (något vissna) tuplaner, fin sång, två paket och självklart ett grymt grattis-kort. Just kortet kanske vi hade mer roligt åt än Linnea.. Men en fin kväll var det där diskussionerna hoppade mellan de djupaste samtalsämnena och de allra knäppaste. Många skratt och många tankar. En bra måndagskväll helt enkelt. 
 
Nu ska jag se lite på Paradise, om min dator kan sluta lagga hela tiden. Har ingen egen TV nämligen. Vet inte varför jag är fast vid det PH? Hoppas i alla fall att Aina vinner, hejar inte på Tobbe men på Aina, så Tobbe får väl få min röst på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0