Cancergala

För en vecka sedan var det fredagen den 14:e februari - alla hjärtans dag! En superbra kväll med min musikkille. Efter jobb och frisörbesök begav jag mig ut i kaosvädret och styrde mot Torsby. Johan spelade på en cancergala, dom va jätteduktiga. Roligt också när insamlingar till välgörenhet anordnas, tycker jag.
 
När musiken klingat ut och alla saker var ihopplockade och hemkörda åkte vi till Kinarestaurangen och myste. Kvällen avrundades med film i soffan och självklart somnade jag som en stock. Samma visa varje gång :-) 
 
Denna fredag blir en lugn sådan, ska gotta ner mig i de sista sidorna i den grymma bok jag just nu läser och kika på Skavlan. Tacosen ligger på sin plats i min mage och chipsen väntar i skålar där nere. Sa någon fredagsmys? Jajamen. Ska bara hoppa i duschen och sedan dra på mig min onepiece, sen är jag redo!
 

Kommentarer
Joe

Vilken fin blogg du har! Härlig variation!

2014-02-25 21:33:34
URL: http://yoginijoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0