Mera höstmys


Idag har varit en fin dag! Eller, iallafall en fin eftermiddag. Började dagen alldeles för tidigt. Vaknade i Johans säng av ett ilsket alarm och ville så innerligt gärna ligga kvar. Men icke. Upp. Dra på sig kläder och så ut i regnrusket. Dock gjorde vädret mig så himla glad, för det var så mysigt mörkt och lagom regnigt och så mycket löv på marken. 

Körde lite väl sakta hem så jag fick kasta i mig frukost i princip samtidigt som jag kletade mascara på fransarna och sedan rusa till jobbet (läs: pappa fick skjutsa mig pga hade annars inte hunnit i tid).

Men sen rullade dagen på! Hade många roliga lektioner och hann med både hundpromenad och lite styrketräning innan middagen. Dessutom fick jag hem jackan jag beställt på nytt och den va helt perfekt!

Kvällen avslutades med två av min världs finaste personer: mamma och lillasyster. Vi åkte på bio i Hagfors och såg Känn ingen sorg. Perfekt höstmysaktivitet tycker jag!

Nyduschad och klar för natten ligger jag nu i min säng och inväntar John Blund. Det var den dagen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0