Hej hej hallå



Tillbaka i bloggosfären! Hej på er, frendoz (alternativt jag själv i framtiden, rotandes i bloggarkivet).

Idag har varit en riktigt fixardag! Städat, handlat, dolat osv. Inte så intressant, så vi kör en snabbgenomgång av tiden som passerat sedan sist:

1. Bror tog körkort!! Grattis! Låt kriget om golfen börja. 
2. Vi drog ett gäng till Boda Borg! Julia och hennes lag förlorade, hehe. MITT VANN! 17 banor (tänkte 70 i huvudet när jag skrev?? Hybris, ja).
3. Det är ju jag. 
4. Och här har vi ju Nils. Han följde med när JAG och Bryne skulle TRÄNA! Sen var vi ju tvungna att väga upp kaloriförlusten, så vi åkte till nyöppnade OK och åt mat, rosa bullar och köpte choklad. 
5. Från idag när vi städade köket...
6. Johan och Martin väntar på mat på  McDonalds efter Boda Borgandet. 

Det var det! Har även hunnit med jobb, universitet, promenader, idolmys och annat! Nu brinner brasan och snart är det mat, bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0