Lördag

 
Detta blev en dag då allt tycktes börja fel, men som ändå slutade bra! Sov länge och upptäckte att tåget vi antog skulle gått från Sunne under kvällen överhuvudtaget inte existerade. Innan vi ens hunnit upp ur sängen var jakten på skjuts och bil igång.
 
Herregud vad trött jag blir på detta. Kan inte någon bara ge mig en bil? Bara den går rätt långt innan den skruttar ihop är jag nöjd.
 
I alla fall. I Sunne skulle jag och Johan nämligen göra ett litet jobb med den norske journalisten och TV-profilen Oddgeir Bruaset, upphovsmannen till bland annat tv-serien "där ingen trodde att någon kunde bo". Vi tog oss dit - och hem, efter många om och men och mötet gick superbra!
 
Tillbaka i Torsby gjorde jag och favoritkillen smoothies i världsklass och nu är jag tillbaka i lilla Ekshärad. Imorgon är det dags för farsdagsfrukost och sedan börjar återigen rundturen i värmland: Torsby, Sunne, Ekshärad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0