071113



Hej bloggen! Här är jag och hårfärgen jag burit runt på i snart två veckor!

Sitter i bilen påväg till Sunne från Karlstad, onsdag=universitetskväll. Onsdagkväll=sover i Karlstad. 

Har tänkt på ett tag nu hur himla sur jag blir när jag surfar in på någon av favvobloggarna och de inte uppdaterat. Och så kollar jag på min egen uppdateringskvot. Och min egen besöksstatistik. Ja, inte så konstigt att den är typ rekordlåg........

Men! Är nu på g att äntligen köpa mig en dator. Hatar nämligen att mobilblogga. Tappade bort den enda datorn jag hade för några veckor sen. Ja. Jag har tappat bort min dator. Gör dock inget eftersom den var så seg att jag ALLTID ville slänga den i väggen. 

Men om du där ute sett den kan du ju tala om det för mig. En sketen skoldator med twilightbild över hela locket är det alltså jag söker.  

Kommentarer
Elin

Shit va snyggt!!!

2013-11-07 18:41:14
URL: http://eliiiiiiiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0