Detta har hänt

 
Just nu är jag väldigt frånvarande i bloggsfären, men det betyder inte att det inte hänt saker i mitt liv! Vi tar en liten sammanfattning på fina saker som hänt de senaste veckorna. 
 
1. Klassen var i i Göteborg. goseklassen. Kommer sakna dessa fina människor! Men det har jag ju redan tjatat om tusen gånger så vi tar inte den historien idag igen.
 
2. Isafisen och jag var på JB, började köa runt halv 7 på morgonen och delar av dagen trodde jag att jag skulle frysa sönder och att mina kroppsdelar skulle trilla av. Men det gick bra. Vi hade mysiga filtar och vid min sida satt världens bästa sällskap. Sen började konserten och vi stod allra längst fram och jag hade blåmärken i en vecka, men det var det värt.
 
3. Jag, Johan, Erik och Martin var på Springsteen! Aldrig förut har jag varit på en så lång konsert, som trots detta var över på ett ögonblick. Nördkillarna gick två dagar på raken, medan jag laddade upp under fredagkvällen och var på middag med mina fina kusin och hennes vänner! Sådär jättemysigt som det bara kan bli i en lägenhet endast fylld av tjejer, levande ljus, lugn musik och galet god mat.
 
4. Upptakt! Det vet ni ju att jag, Irmis och Arvid var iväg på för cirka en månad sedan! Här ser ni oss på den mycket eminenta galamiddagen med nyfunna vänner jag inte ens minns namnet på.
 
5. Johan och jag åkte förra helgen till Karlstad för att se på musikalen Shrek, äta ute och sova på hotell. Detta var min julklapp till honom! Men, som vanligt när jag planerar så går det självklart inte som det var tänkt. Musikalen blev inställd och ersattes med en pubkväll, vilket inte heller var helt fel.
 
6. Matbilder! Finns det inte redan tillräckligt av dem? Jo, det gör det ju. Men detta var bara för gott och för snyggt för att inte föreviga. Grillpremiär hos Johan, mmmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0