"Mia du bloggar dåligt"

Ja. Jag vet att jag bloggar dåligt. Och det är synd, faktiskt, för om ett år eller två när jag går tillbaka i bloggarkivet så kommer jag tro att jag inte hade nåt liv under denna period. Faktum är att situationen är något omvänd.

Jag vet att ni är trötta på mitt tjat om plugg, men det är ju ungefär det jag gör. Ofta hänger jag också hos mannen på bilderna och då blir det inte så mycket bloggande.

För tillfället ligger jag i hans säng och väntar på att han ska vakna. Det är hundra grader varmt och jag har redan läst alla bloggar jag följer, några ut över det, och så Aftonbladet. Jag har spelat gamla tråkiga mobilspel och kollat igenom hela mappen med mobilbilder och nukanjagbarainteliggastilllängre.

Bilderna: Johan utklädd till kemist. För några dagar sen hatade jag kemi och min hjärna var nollställd. Johan, iklädd nördglasögon och pyjamasbyxor-halsduk gjorde situationen lättare och jag skrev högsta betyg på provet! Hurra!

Bild två: Johan sovande på min axel igår. Han bara sover och sover?! Skoja. Dags att väcka människan och göra något vettigt av denna lediga dag! ............... MVH hon som kommer vrida sig några varv extra i sängen för att pojken ska "vakna självmant".


Kommentarer
Hanna O

Hahaha x'D Man undrar vad som hände på den bilden !

2013-04-13 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0