Hej igen

 
Hej på er! Nu var det ett tag sen igen. Jag har ju för tusan hunnit vara i London och skriva slutprov i fysik B sen jag var inne här sist?! Två stora saker i mitt liv.
 
Jag vet inte riktigt varför jag lägger upp den här bäverbilden på mig själv, för speciellt snygg tycker jag egentligen inte att den är och riktigt sådär glad känner jag mig faktiskt inte heller. Fast äsch.
 
Vad har jag att berätta för er? En väldig massa saker faktiskt! Jag sitter i detta nu och kollar igenom bilder från Londonresan som jag tänkte visa, så snart jag rensat och småredigerat. Vem vet när det blir? Kanske ikväll eller också imorgon, nu ska jag nämligen börja göra mig iordning - om en timme åker jag med kören till Finnskoga (vet inte ens vart det är?), dags för ytterligare en Astrid Lindgren-konsert!
 
 

Kommentarer
Sara

Gah va fint hår du har!

2013-04-17 21:32:59
URL: http://sarasophia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0