Längtar ihjäl mig

Det är himla underligt ändå, hur allting blir. Var det något jag inte trodde om 2012 så var det att jag skulle hitta den där killen som liksom.. vände lite på världen. Som hade förmågan att måla om vardagen på ett sätt jag inte riktigt kunnat föreställa mig, ens om jag försökt.
 
Men så fanns han där hela tiden, och det visste jag nog egentligen. Det hade hjärtat förstått långt innan hjärna, tid och timing hann med. Det dröjde till 2012 det. Men så bra det blev!
 
Och tänka sig! Detta tillskott i mitt liv hjälpte också till att addera antalet julklappar år 2012! Mitt hjärta blev helt stilla i bröstet när jag såg vad den här finurliga lilla knaskillen hade slagit in och tänkt ut och fixat och dolat med- flygbiljetter till London! Hur sinnessjukt är inte det? Att jag ska till London?
 
Idag är det exakt en månad kvar. Den 25 februari är jag i LONDON!! Om exakt en månad har jag för första gången i mitt liv förflyttat mig till en annan tidszon och tagit mina första steg på engelsk mark! JAG.KAN.KNAPPT.VÄNTAAAAAAAAAAAAAAA.
 
 
Låt oss summera det hela:
- Tack 2012 för världens bästa överraskning.
- Världens bästa julklapp = London. (LONDON)
- Världens bästa kille = Johan (=upptagen)
- Om en månad somnar jag i London!!! åhgudåhgud
 
 

Kommentarer
Johan

Nu slog klockan 12 = en månad minus en dag kvar. Det kommer bli grymt, PUSS! <3

2013-01-26 00:17:08
tyraelvira.blogg.se

men ÅH vad fint och mysigt och ALLT däremellan.

2013-02-01 11:22:52
URL: http://tyraelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0