Det okända dataspråket

Här om dagen såg jag en bild där en kille skrivit ner vad hans flickvän sagt i sömnen, meningarna var såklart helt osammanhängande och jag tyckte det här var väldigt roligt.
 
Just nu sitter jag hemma hos Johan (alltså pojkvännen i denna historia) och har precis sagt ja till att låta honom spela "Battlefield" med några kompisar. Han sitter ungefär en och en halv meter ifrån mig och skjuter på animerade små gubbar på datorskärmen och att döma av allt suckande och "nej nej nej nej NEEEJ" går det väl inte jättebra.
 
Konversationen är dock ganska rolig, dels för att jag inte kan höra de andra eftersom han pratar i sånt där headset, dessutom förstår jag inte alls vad han pratar om. Det påminner mig väldigt mycket om den där killen som skrev ner vad flickvännen sa i sömnen. Och jag undrar, är det någon som kan tolka det här? Nedan ser ni vad Johan kläckte ur sig på ungefär 2 minuter:
 
Johan 18 (Läs: 3) år spelar Battlefield:
"Jo fast det hära känns..."
"Kan vi inte köra typ squad deathmatch på... aaaah jag dör och dör"
"ååh neeej.. jo det gör jag visst, nej det är tvärt om"
"Ja tydligen, det brukar ju vara tickets man har kvar men"
"Men för fan sluta skjut på mig. Sluta" (<--norrlandsdialekt)
"åååh fuckaluckadindong... nura nura"
"-.....neeeeej"
"pratar ryska"
"Get your meds from here okey, bitch"
"ah jag hörde det! Gött, åååh så gött"
"Men gud det var en granat lilla vännen, vad gör du?"
"Sir Bryne, when are you in?"
"Jag köpte bara close quarters, hade inte råd med 500 spänn nu"
"Åh nu fick jag service star igen i m4 16!"
"Nu har du en granat i rövva Nisse!!!!!!!"
"Hahaha.. du skulle ha hört dig själv"
 
...eller också Johan så skulle du höra dig själv.
 
 
Och jag bara.... WhaaAaAttT?
(Ser mindre whaat-ig ut på bilden men Johan tittade liksom bak precis när jag tog den..)
 
P.s Tack google för att du gav mig svaret på hur ovanstående engelskaord stavades. D.s

Kommentarer
Sossarorra

Haha jag trodde nästan du var lite insatt som kunde stava och förstå alla de där engelska uttrycken ;D

2013-01-17 13:30:41
URL: http://sssaraohman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0