Julafton

 
 
Kära vänner! Jag hoppas verkligen att ni fått en lika fin jul som jag har haft! Det har stökats och fixat och pysslats hela dagen. Jag har fått träffa en av mina absolut bästa vänner, bytt julklapp och sedan har resten av dagen spenderats med min fina familj. Farmor har varit här tillsammans med kusinernas hund, vi har sett på Kalle, ätit massa mat och öppnat presenter i timmar. I vår familj öppnar en person ett paket i taget, och så går man runt, så det brukar ta ett tag.
 
Nu har vi mumsat i oss lite mer julmat och godis och snart ska jag, mamma, Lojs och Charlotta på midnattsmässan och lyssna på fin musik och bara mysa. Har helt klart varit en av de absolut bästa jularna på mycket länge, trots att det regnat!
 
Kram på er alla.
 
Förstår för övrigt inte varför alla mina bilder får en grön ton så fort jag laddar upp dem på bloggen, så tröttsamt..

Kommentarer
Linda

Myyyys !! Fina bilder också :)

2013-12-28 01:15:20
URL: http://lindilii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0