Fars dag

 

Här har vi då en samling biler på mig med tillhörande utstående öron och nöjda uppsyn! Det var såhär man kunde se mig när jag va typ ett år gammal, förhoppningsvis fortfarande så man ser mig, minus öronen. Nu skulle vi dock inte prata så mycket om mig. På bilderna ser ni också min pappa! Många säger att jag är lik honom, då menar de utseendet, ibland håller jag med dem och ibland inte.
 
Det finns dock annat som jag ärvt av min far, sånt som sitter innanför pannbenet. Till exempel den korta stubinen, speciellt då magen kurrar. Men också förmågan att tänka efter ibland. Från pappa har jag också fått intresset för musik och det är tack vare honom jag upptäcker gamla band som jag annars kanske inte hade lyssnat på.
 
Pappa och jag har alltid varit bra på att diskutera. Ibland är det viktiga diskussioner, det kan röra sig om vad som helst. Ibland är det ilskna gräl där båda två vägrar att ge sig.
 
Från ansiktet ovan härstammar åtminstone halva jag, och bara det är väl värt att fira! Så grattis i efterskott på fars dag, pappa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0