Dom senaste dagarna




Dom senaste dagarna genom instagramkameran.
Har pluggat med mina kära looosers, Frida och Elinpelin, haft en fin mattekonversation med Johan, sprungit runt alldeles översminkad i skolan på grund av dagens cabaréföreställning, och käkat mjukglass med Tilus och Simon.

På tal om cabarén. Själv har jag en mycket viktig uppgit, nämligen att fylla upp platsen där en person fattades. Tänkte skriva några rader om hur roligt jag tycker att det är att folk faktiskt gör en cabaré, och hur vissa av de involverade verkligen lägger ner hela sin själ i projektet.

Men. Jag är dötrött och har bara obegripliga siffror i huvudet för tillfället, datorn, sängen och en film kallar.. sorry, men jag har inget försvar mot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0