Separationsångest

Med en filt kring axlarna och Taylor Swift i öronen sitter jag här framför farmors dator och känner mig lite nostalgisk. Idag har jag alltså tänkt mig att jag ska göra den här bloggen offentlig, oh ma' gaaad. Göra offentlig = "hejhej facebookvänner här har ni min nya blogg."

Denna separationsångesten som min mycket påhittiga rubrik skvallrar om, varifrån kommer då den? Och nostalgin jag alldeles nyss nämnde?
Jo men självklart sitter jag och kikar runt lite i gamla bloggen och tänker hur himla länge jag faktiskt bloggat där, och så får jag lite småont i lill-hjärtat. Men nu var det liksom på tiden. Jag saknar att blogga men jag tröttnade på de där tvångsmässiga frukostinläggen och jagpluggarihjälmig-tjatet. Så nej., nu är det vår, nu är det 2012 (höll på att skriva 2011, borde man inte vant sig i mitten på mars?), nu är den fula frisyren som jag startade gammel-bloggen med borta, nu är det nytt nytt nytt.
Inbillar jag mig.

Jaja. Till poängen: välkommen hit! Här får ni två stycken obligatoriska cambilder, (de sista cambilderna på denna blogg.) Det ska alltså föreställa en liten vinkning, den där high-five-handen. Och sen.. ja sen är det väl jag då. Hähäää.

                         


Glöm inte att lägga till mig på bloglovin och göra den här sidan till favorit och ja, ni vet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0