Hållplats: Funäsdalen

Ja då var det dags. Efter att hav-stressat packat ihop det allra sista och packat bilen så varje millimeter tycks vara täckt är det nu dags. Sist jag var i Funäsdalen gick jag i fyran, men den som väntar på något gott.. ja ni vet.
Klockan ringde i vanlig tid och pappa gormade nerifrån att vi ju absolut inte fick glömma sängkläder och hej och hå, det var bara att kravla sig upp, skala av täcket så endast det ännu varma lakanet hängde i handen.

Det är alltså dags nu. Om några timmar sitter brädan återigen på fötterna och det kliar redan lite i tårna, jag kommer plötsligt på varför jag älskar vintern och min plötsliga vårlängtan är som bortblåst.

Och nu har jag även undgått att pussla in det allra sista i bakluckan, tänk vad behändigt med en blogg ibland. See you!

 


Kommentarer
Granström herself

sv: Du har alldeles rätt lilla mumin!:DD

2012-03-26 18:53:40
URL: http://sweetshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0