18 BAAST!



Hade en helt fantastisk dag som förgylldes av alla mina underbara vänner! Fick en mängd fina samtal, sms och hälsningar på facebook. Samt en väldig massa kramar i skolan. Ni är så fina hela högen!

Mitt under sista lektionen kommer mina fyra ringflickor in med blommor och en cupcake med ett jättegulligt ljus i. Blev så paff så jag visste inte riktigt om jag såg i syne eller inte. Så ställde sig klassen upp och sjöng i kör med mina xärsflickor och tydligen visste nästan alla utom jag. Blev sååååå glad! Trots att jag nu fyllt 18 är jag fortfarande som ett barn inför överraskningar och presenter.

Det bar av till Karlstad där jag blev bjuden på mat, goooott. Sen drog vi ut på krogen och jag fick köpa min första egna cider. Inte illa! Han som kollade leget var en uppmärksam en och sa grattis, så även han som jag köpte cigaretter av. Nej dom var inte till mig, men var ju tvungen att köpa bara för att jag kunde.

Kvällen avslutades med den godaste glassen mitt i natten och en massa myyyyys.

TACK TILL ALLA SOM GJORDE MIN FÖDELSEDAG HELT OTROLIGT GRYM! Älskar er, hela högen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0