Lite fred och lite kärlek -12

       
 
För några veckor sedan var jag på Peace & Love i Borlänge med ett gäng härliga vänner. Herregud vad formellt det lät.
Vi hade det i alla fall grymt, såklart. Levde lyx i husvagnen jämfört med majoriteten campare som fick sina tält fullkomligt dränkta vissa nätter.
 
Här finns bilden när vi hukar under en regnponscho i väntan på världens bästa Mumford & Sons, kan vara något av det bäääästa jag sett. Längst fram och skrek halsen av mig. Hähä.
Vi har Oscar stående under tre jordgubbslådor, dessa snodde vi tillslut tillsammans med en vaxduk från ett försäljningsstånd mitt i natten för att undankomma hällregnet. Det gick sådär, men kul var det.
De två sista bilderna talar väl för sig själv. Mina tre kompanjoner med solglasögonen på trots skuggan och jag själv sovande i en underlig ställning i ett dike, det regnade men jag ser inte ut att bry mig nämnvärt. Vi var helt enkelt ganska trötta när det väl var dags att styra hemåt. Men veckan, ja den var som sagt grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0