Bloggtorka

 
Första omgången julmat är nu uppäten, jag har tryckt i mig cirka tusen köttbullar och i samma veva hoppat över prinskorv, sill och annat äckligt som dukades fram under gårdagen.
 
Jag vet att bilderna ovan inte är det allra minsta lilla juliga men jag hinner inte riktigt föra över gårdagens bilder så ni får nöja er. (Skriver jag och får det som att låta att jag har en drös bloggläsare som saknar liv och ägnar all sin tid åt att avguda mig..) (Kanske borde julen firas i min ära istället?) (Skojaaa) (.......)
 
För att vara en smula allvarlig - God jul!

Kommentarer
Assfgg

Så jävla snygg när du ler..

2012-12-26 02:57:43
moaaa

assfgg synn, de är int du
finaste mia! <333

2013-01-03 16:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0