Hej igen, bloggen

Lever jag?
Ja det kan man ju fråga sig, så frånvarande som jag varit från det här lilla rummet. Det har helt enkelt blivit som det brukar bli när omvärlden lägger i en högre växel- bloggen hamnar lite i skym undan.
För att vara helt ärlig så är blogglusten inte på topp heller, det finns mycket jag vill säga men jag kväver mig själv innan fingrarna når tangenterna. Varför vet jag inte, men när jag väl sitter här framför det tomma, gapande fönstret så känns ingenting speciellt relevant.
 
Så vad har hänt sen sist?
En hel del, faktiskt. Men framförallt har jag spenderat två veckor på intensivkurs i Sunne, det var himla kul, mycket tack vare galet bra sällskap. Teorin är avklarad, nu är det körningen som står på tur om inte allt för länge. Är dock helt övertygad om att jag kommer kugga, men inom två månader hoppas jag ändå på att ha lyckats kört hem det där förbannade plastkortet! Att skriva om teorin känns inte superlockande.
 
Just precis nu är jag för övrigt sjukt irriterad, kanske utan anledning. Vill gå i ide och dra täcket över huvudet ett tag. Och det är inte för att det idag är exakt en vecka kvar av sommarlovet, jag ser fram emot att skolan ska börja, är snarare livrädd för att den ska ta slut. Men den där diskussionen om vad det ska bli av mig efter studenten får vi ta en annan gång, och var irritationen kommer ifrån tror jag att jag håller för mig själv.
 
Igår firade vi min brors födelsedag, nästan en vecka i efterhand. Det såg ut såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0