Lördag forever

Har haft ett så jävla bra påsklov så det är inte klokt! Va bara tvungen att säga det.

Igår kom Simon med Matildus till världsmetropolen Xär och hämtade mig, tillsammans utgör vi för övrigt världens bästa trio.
Blev en liten roadtrip tillbaka in till Torsby och hem till Matilda för att göra sig iordning för kvällens bravader tillsammans med Malin. (Kanske också ska tillägga att Simon vid det laget åkt hem och inte stod och trängdes framför spegeln med mascara och plattång i högsta hugg.)
Sjukt värd kväll och köttbullar och mos klockan halv tre på natten kan vara bland det godaste jag ätit!

Kommentarer
matildus

sååå jävla bäst kväll så jag får glädjefnatt bara jag tänker på den!

2012-04-15 15:15:38
URL: http://hej
mallan

gryyyyym kväll!

2012-04-15 16:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0