Grease i Hagfors!


I fredags hade jag turen att sitta på första parkett och se premiären av Grease i Hagfors.
Måste bara få säga att jag är enormt imponerad över hur fantastiskt bra den här musikalen blev!

Det har tisslat och tasslat om den ett bra tag nu, och när biljetterna till de tre föreställningarna släpptes var jag på mamma som en igel, hon hade inget utrymme till att säga "jag beställer ikväll", biljetterna skulle beställas nu.
Och tur var väl det, för de tre förställningarna var totalt utsålda inom kort, bara det är helt fantastiskt!
Och så bra det var. Och vad bra det kändes att stå upp och applådera när sista versen var sjungen - det var ni värda tusen gånger om. HELT OTROLIGT BRA, helt enkelt.

Bilden fotade med min käraste Nikon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0