Träningsvärk och betongben



Idag är en jobbdag i Sunne! För er som kanske inte vet jobbar jag alltså extra som personlig assistent här. 

En helt vanlig jobbdag med det lilla undantaget att jag allt eftersom timmarna går mer och mat stapplar mig fram genom lägenheten och under våra promenader. Aj aj aj. Mina ben är tunga (och stela) som betongklumpar! Och värre blir det, smyger sig på mer och mer. Undrar: kan jag gå imorgon?

Körde alltså ett stenhårt benpass men min bästa tränare och inspiratör MATILDA (vet inte hur man länkar via blogg appen?? Besök henne hursomhelst här: watildak.blogg.se) så himla roligt var det! Passet finns upplagt på hennes blogg för er som är sugna på träningstumma ben. 

Och nej. Högra bilden är ju faktiskt inte mina muskler, utan Jonas. Gick ni på den enkla??? Ha! Det gjorde Matilda också.

Kommentarer
Matildus

Min biff du! Nästan lika grov som Jonas 😘

Svar: Haha, nästan lika grov som dig iaf 😉
Mia Andersson

2014-03-18 21:49:46
URL: http://watildak.blogg.se
Lindi

Haha men fuuuu! Inte snällt! :o

2014-03-19 21:29:02
URL: http://lindilii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0