TILLBAKA!

Ja men, ni läste rätt! Jag är tillbaka. Efter ett något o-annonserat blogg-break. Så blir det när sommar, skolavslutningar, studenter och jobb kommer ivägen. Under min lilla paus har jag samlat på mig ett helt gäng fina bilder från allt som sommaren hittills har erbjudit, så nu blir det full fart på bloggen. Bra va? Visst? Ja, klart ni tycker!
 
Bilderna ovan (varför fick jag googla hur det stavades?) är från igår när jag och pappa var på lunch hos farmor. Efter det styrde vi bilen mot Karlstad för att hälsa på nya lilla hundkusinen Elling. Så söt, såklart. 
 
Nu är jag på jobb, deppig över att inte sitta i en bil mot Bråvalla.... Om någon av er ska dit måste ni ha lite extra roligt för mig. Är så avundsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0