Magaluf

Hej vänner! Sitter just nu på jobbet med en dator som är död och vars sladd självklart ligger kvar hemma, så Magaluf-bilderna får vänta till imorgon. Igår när jag tänkt ladda upp dom första var jag så trött att jag somnade innan jag ens hann starta datorn. Haha, inte ovanligt.
 
Här ser ni i alla fall två bilder som fina Amanda har knäppt, åh, längtar redan tillbaka. Speciellt när man sitter själv på jobbet och det enda som hörs är klockan som tickar och någon ensam liten epa som kör förbi fönstret.. Men! Detta är faktiskt starten på ännu en fantastisk vecka, på lördag fyller jag nämligen 20. Det smygfirar vi på fredag för på lördag tar jag några bästisar under armen och drar på HÅKAN! Det ni! Bättre 20-årsdag får man ju leta efter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0