Sommarvärme

Idag har det varit så jäkla varmt! Äntligen lite sommar! Och ledig är jag också, kan inte bli bättre. Eller jo, det faktum att jag är ledig tills på SÖNDAG gör det ännu bättre. Hoppas det fortsätter att vara såhär fint utanför husväggarna.
 
Igår tecknade jag medlemskap på Torsby Atletklubb och fick därmed ett gymkort på Puls. Var där med Matilda igår och vaknade upp med en ordentlig träningsvärk i benen. Åkte med Johan när han började jobba och körde en ny runda på gymmet, magen som fick sig en omgång den gär gången. Efter drygt en timme promenerade jag tillbaka hem till Johan, tog en dusch och sedan bar det iväg till Torsby igen för lite lunch. Efter det ett besök på pappas kontor och nu sitter jag här, häller i mig vatten och slöar i soffan.
 
Klockan 18:30 är det uteträning vid gymmet, det vankas tydligen däcklyftning och annat tok. Funderar på att bege mig dit, om mina träningsömma ben bär mig..
 
Bilderna är förresten från midsommar! Hade en fantastisk midsommarkväll som inleddes med tjej-grill hos Emma, sedan vidare till Martin Svedlund och så traditionsenligt dans på Faktoriet. När det stängde tog vi ett iskallt nattbad och sedan avrundade vi natten huttrandes i Matildas lägenhet! Finfint, med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0