Selfiesaturday


Färgade alltså håret igen häromdagen, bytte på köpet art och identifierar mig numera som ett lejon. Hehe. 

Lyckades också få till en bild som ger en ganska snäll version av min nuvarande man. I verkligheten är färgen ganska ojämn och typ svart vid örat? Öh.. Ja. 

Vet ej hur länge jag ska traska runt med detta burriga hår men känner jag mig själv rätt så blir det väl ett tag eftersom jag är cirka den segaste människan på jorden då det gäller att ta tag i saker.

Jaja, vad handlade detta egentligen om? Jag som skulle bli en bra bloggerska detta år...... Mm. Min nyårsresumé är i alla fall på gång! Vi kan väl hålla tummarna för att den kommer upp innan januari är slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0