I lägenhetsdjungeln

Idag har vi äntligen kommit igång med vårt lägenhetssökande, Johan och jag. Planen är att vi båda börjar på Linköpings universitet till hösten och då vill vi ju gärna ha någonstans att bo. Just nu söker han lägenheter i Norrköping och jag i Linköping, eftersom hans campus ligger i Norrköping och mitt i Linköping. Vår tanke just nu är dock att bo tillsammans i Norrköping.
 
Känns himla skönt ändå, men också lite pirrigt! Vill så gärna hitta ett fint ställe att bo på och inreda så det känns helt perfekt. Åååh jag längtar!
 
Här ovan ser ni lite prylar som jag gillar för tillfället, stolen är en hjärte-favvo, den bara måste få plats vid ett skrivbord. I den kommer jag och plugget göra underverk, det bara vet jag. Andra måsten-saker är ljusa väggar, fina mattor och en stor och mysig dubbelsäng. Saker jag aldrig kommer släppa in i lägenheten: citat skrivna på väggen, äckliga disktrasor och vaxdukar. Aldrig aldrig aldrig.
 
Det här ska nog bli bra, hojta till om ni har en lägenhet till övers, tack!

Kommentarer
Matildus

Fågelnyckelringen är ju ett måste för din del, så dina nycklar bara kan ha EN PLATS så du inte kan tappa bort dem (åtminstone minska risken)! 😉😘

Svar: Hehhe så sant så 🙈
Mia Andersson

2014-01-09 23:16:32
URL: http://watildak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0