Min stora dag

Idag är det tisdag, vilket innebär LEDIGT! Skönt! Jag och Johan spenderade morgonen med serietittande och brunchätande och sedan bar det iväg till Karlstad. Det blev en mysig liten tur trots att ingen av oss egentligen skulle handla särskilt mycket.
 
Det här fina lilla armbandet fick jag iallafall med mig hem. Det säljs av organisationen Min stora dag, de arbetar för att uppfylla svårt sjuka barns drömmar. Gör ont i mitt hjärta när jag tänker på dessa stackars små människor, men genom att köpa detta lilla armband har man åtminstone gjort något för att hjälpa dem. Köpte mitt på Lindex för 50:-, tips tips.

Kommentarer
GeMina Arts

Sv: Tack för komplimangen! Vilket fint armband! :)

2014-02-19 20:15:47
URL: http://geminaarts.blogg.se
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vilken smart idé att sälja armband för att hjälpa svårt sjuka barn med drömmarna. Bra insats.

2014-02-19 20:16:44
URL: http://lottizdays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0