Lördagsfrukost

 
 
Så var det lördag morgon igen! Eller ja, kanske inte riktigt morgon i skrivande stund, men bilden är i alla fall från imorse! Jag och Johan gjorde en klassisk brunch, fast denna gång en lite tidig sådan. Nu inväntar jag Matilda, vi ska bocka av lite lördagsträning ihop och efter det blir det badhuset! 
 
Förresten! Här kommer en fråga till er bloggare där ute. Hur gör ni för att bilderna ni publicerar ska behålla samma fina kvalité som de har när man sitter och pysslar med dem i Photoshop? Har slitit mitt hår tusentals gånger över en fin bild som på bloggen förvandlas till myrornas krig. Vad gör jag för fel???

Kommentarer
bokaj

de blir så för att du är kass mia :) puss

Svar: Haha jättekul ;)
Mia Andersson

2014-02-02 16:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0