En natt med snapchat

Igår blev det utgång i stora staden Hagfors. Tänka sig. Inte varit ute där sedan slutet på augusti förra året så det var väl på tiden. Gick som vanligt loss på My-story på snapchat och delade cirka en miljon bilder, hehe. Några av dem finns nedan. Jag och Lisa som tydligen är lite taggade? Jag och favvoalbin som skickar fina bilder till Moa och så Jag, Nicole, Johan och Linnea utanför Hagforspizzan (kvällens andra pizzeriabesök).
 
Vi började kvällen hemma hos Sofie med pizza, prat och lekar. Efter det drog vi vidare till folkan. Sjukaste kön utanför och efter att ha stått där i säkert dryga 20 minuter fick vi med nöd och näppe komma in. De stackarna som stod längre bak fick vända hemmåt, för på folkan var det fullt.
 
Det roligaste med utgång i Hagfors är att träffa alla fina personer som man inte träffar som ofta annars. Som fina Johan som gick i min klass under hela högstadiet och som jag inte sett på över ett år, trots att han står högt på listan över människor jag tycker om. En riktigt rolig kväll måste jag säga! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0