Torsbymarten




Torsbymarten. Den heligaste helgen av dem alla. Helgen då de som flyttat kommer hem. Då de man inte sett på ett tag plötsligt är tillbaka. Helgen då gatorna fylls med folk och luften kläs i den alldeles egna doften av sockervadd, munkar och karameller. 

Årets största fest. Förra åter blev en riktig flopp, men i år! Ojojoj. Jag hade verkligen världens bästa helg. Mitt förköpsband tog mig in på faktoriet både kväll ett och två och jävlar vad roligt det var. På ett fullproppat dansgolv med världens bästa människor. Tiden som flög iväg, musiken som liksom tog över hjärtslagen. Promenaden hem i den alldeles lagom varma natten. 

Jag finner inga ord! TACK alla inblandade för världens bästa helg!

Kommentarer
Matildus

Och tack ska DU ha för att du var med och gjorde min martenshelg! :D

2013-09-17 06:33:18
URL: http://watildak.blogg.se
Matildus

(Snor bilden på mej och lina tavktack)

2013-09-17 06:34:33
URL: http://watildak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0