En riktigt sommardag

Två bilder från dagens middag ute på altanen! Inte allt för intressanta kanske, min tonfisksallad och finaste lilla Borisbjörnen i solen.
 
Spenderade dagen i Torsby med Johan, vi tog först en lång sovmorgon och när vi väl vaknade bestämde vi oss för att gå direkt på lunch och skippa frukost. Vi grillade hamburgare och till det gjorde vi lite sallad och pommes. Blev riktigt lyckat. Efter det gjorde vi några knop på Torsby, sprang i lite affärer, åt en glass och hälsade på farmors katt. Farmor är bortrest förtillfället och nojar över att Smulan ska bli "förvildad", så det var vi självklart tvugna att förhindra, haha.
 
En mysig dag blev det, och bra var väl det för nu träffar jag inte Johan på nästan två veckor, imorgon natt åker jag nämligen till Magaluf! Och när jag väl kommer hem åker Johan till Stockholm. Och inte långt efter det åker jag vidare till Göteborg.. Har spenderat kvällen med att packa. Detta har tagit mig cirkus fyra timmar och jag sliter mitt hår oftare än ett klädesplagg slinker ner i väskan. Alltsåååå....... Fy. Fan. Inte visste jag att det var så ansträngande att packa för 7 dagars semester. Och inte visste jag att jag hade så dåligt med kläder trots att jag har så mycket att allt inte får plats. Oj oj oj. Och nu kom jag precis på lite grejer jag glömt att lägga (läs: pressa/tvinga/trycka) ner, så: åter till packandet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0