En regnig måndag

En måndag som började med regn, och verkar sluta likadant. Både jag och Johan har avverkat en arbetsdag i skolan i Ekshärad, niorna har cabarédagar. Johan har hand om musikgruppen och jag styr i sketchgruppen. Riktigt skoj, och idag fick alla mycket gjort så ljuset i tunneln börjar klarna, haha. Imorgon kör vi vidare och får förhoppningsvis klart det mesta, vilket känns lovande!
 
Efter jobbet bar det av tillbaka till Torsby eftersom Johan har golfkurs och sedan skulle till en kompis för att jobba på någon låt. När vi kom hit hade Nina bakat bullar, mmm.. Passade perfekt en sånhär dag! Med bullar i magen stack Johan iväg på sitt och jag har suttit och övat på min pianoläxa i drygt två timmar. Mina fingrar känns helt krokiga vid det här laget, så nu får det räcka för idag. Dusch, kvällsmat och kanske en till bulle får avsluta den här måndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0