Sportlov!

Jag som inte ens går i skolan har nu för 14:e gången i mitt liv fått SPORTLOV!! 14:e gången, åldersnoja much?
 
Precis hemkommen från "gymmet" som finns här i min lilla hemort, nämligen ack så vackra Ekshärad. Höhö. Gymmade i 2 och en halv timme?! Fett imponerad av mig själv alltså. Ville bara säga det. Och att jag gjort en halvgod smoothie pga orkar verkligen inte dricka upp mitt jävla proteinpulver som smakar bajs, alternativt alldeles för sött och sliskigt så att jag spyr upp allt innanför min hud. Ja, nej, det var nog det enda jag hade att säga. 

Kommentarer
emy

sv: kul ju! då kanske vi ses hehe ;)

Svar: Ja vem vet ;)
Mia Andersson

2014-02-21 17:55:43
URL: http://emyleufstedts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0