Pianoläxa

 
Äntligen onsdag! Älskar onsdagar eftersom jag jobbar kort dag och dessutom är ledig imorgon! Tjoho. Jag och Johan åkte till Torsby när jag slutat. Vi gick direkt till hans farmor och åt lite mat och sen tvärsomnade jag framför damernas hockeymatch.
 
Nu är vi hemma hos Johan och jag har ägnat senaste timmen åt min pianoläxa. Känns som när jag gick i trean (lilla trean) och ilsket gjorde pianoläxan med pappa. Slutade med bråk var eviga gång. Kan säga att Johan fick sig några arga kommentarer såhär 11 år senare, men det gick bra! Så nu kan jag både Diana och Älgen. Det ni!
 
Nu blir det mat och sen får jag väl pallra mig iväg till gymmet, eftersom mina gym-budddies tydligen tränat FEM PASS idag medan jag suttit och ätit marabou?!?! ........................... Så, får väl dra mig dit helt enkelt, trots en något frånvarande motivation.
 
 
 
 

Kommentarer
Matildus

En av gymbuddiesen har bara tränat ett! 👋

Svar: Tur! Då är vi två ;)
Mia Andersson

2014-02-12 19:21:42
URL: http://watildak.blogg.se
Lina

Lovar, kommer aldrig hända igen✋ haha!

Svar: Tur ;)
Mia Andersson

2014-02-13 18:35:24
Mikaela

Ditt hår är så fiiiiiiint Mia!

Svar: Aw tack 😘
Mia Andersson

2014-02-22 22:42:04
URL: http://mikaelathorvall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0