Hej och välkommen, påsken!

Jag misstänker allvarligt att enda gången jag har tid att blogga är när Johan ligger och snarkar?! Och jag bara väntar och magen skriker FRUKOST!!! och benen skriker VILL INTE VARA STILL!!

Oh.. Vänta. I skrivande stund sker något. Någon borrar i väggen! Hallelujah nu måste han vakna tänker jag.............. Nej. Och där tog borrandet slut.

Jahaja. Tillbaka till ämnet då, som jag inte hunnit komma till än. Men: nu har vi fått påsklov! Känns konstigt eftersom jag nyss var i London och hade sportlov.

Skolveckan avslutades på bästaste och mest otippade sättet - Ann hade sin lilla valp med sig till skolan! I en väska! 8 veckor gamla Putte fick sig snabbt ett dussin barnvakter då jag, Irma, Johan och Martin slussade ut honom från Anns lektion och satte ner honom i snön utanför skolan. Där blev vi fast kan man ju säga.... Åh denna lilla mini-isbjörn må vara något av det sötaste jag sett.

Tyvärr fick vi tillslut lämna tillbaka Putte. *Aj i hjärtat*. Jag och Johan gick och åt pizza och jag rullade därifrån... Jesus vad mätt jag blev. Ska aldrig mer äta pizza.

Idag ska jag och Irmen iväg på spinning, kuuul! Och nu är Johan vaken! ..och leker häst? "Hur låter en häst Mia? ...burr? Nej... barr?" ........nej vet inte om han är vaken alltså.

Tveksamt om detta inlägg blev vettigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0