Hejdå håret

 
Idag gick jag till min frisör för att paxa en tid för håruppsättning den 11 juni = balen. Herregud, balen! Den är om inte ens FEM MÅNADER!!!????!?!?!
 
I alla fall. Detta resulterade i  en spontan nu-på-en-gång-klipptid och att mitt hår blev cirkus 13 centimeter kortare, känns dock som om det skulle vara mycket mer än så som försvann. Ungefär allt mitt hår. Men! Tro det eller ej så är jag faktiskt mycket nöjd, och känner mig inte alls så handikappad och ful som den där risbusken föreställande mitt hår ibland fått mig att känna mig.
 
Dock så är det ju så att jag många stunder här i livet älskar mitt hår. Älskar att kunna gömma mig bakom det och förlita mig helt på det. Så nu är frågan hur jag löser det problemet kommande månader.
 
Hårsvallet ovan minus 13 centimeter är hur som haver = mitt nuvarande hårjag.
 
Ja. Och detta var ju en mycket hårresande historia... heheheh.

Kommentarer
Cathie

Gud vad fint hår! älskar det röda!

2013-01-22 16:54:00
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0