Missa för allt i världen inte det här!!!!!!!!!!

Jag har tänkt och tänkt att jag skulle publicera det här på min blogg.. och på facebook.. och på, ja allt! Bilddagboken, kamrat, lunar, fler förslag?
 
För att vara ärlig, det jag snart kommer dela med er är något av det absolut bästa jag hört i hela mitt liv, så bra att jag använt 10 utropstecken i rubriken till detta inlägg - precis så bra var det, så missa det för guds skull inte.
 
Anja Pärson har gjort det allra bästa sommarpratar-programet som jag hört någonsin, och inte bara för att det är det enda jag hört. Jag har, för att vara helt ärlig, redan lyssnat igenom hela hennes sändning FYRA GÅNGER. Det var så bra så jag inte riktigt har ord nog att beskriva. Sen ska det kanske tilläggas att jag tvingade Johan att höra hela utan vidare respons och att farmor somnade då jag spelade upp det för henne, men det räknas inte.
 
Lyssna och lär, för herre min gud vad bra det här var.
 
Här kommer länken. Lägg er i en hängmatta eller i sängen eller vart som helst och lyssna på det här, via internet eller i telefonen. Det regnar ändå hela jäkla sommaren så ni har förmodligen inget bättre för er!
 
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=5126886
 
        
     Världens bästa Anja, bilder från sverigesradio.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0