En liten mysmiddag

 
Hörreni! Vad fint det är att se att det fortfarande är en och annan som tittar in här ibland! Det är ju bara himla tråkigt att jag själv är så dålig på det. Ja, och jag säger ju gång på gång att jag ska bättra mig, och så gör jag inte det, så nu säger jag inte något alls, utan vi får se. Förhoppningsvis blir det en bättring, för oj vad det händer saker hela tiden, sånt som vore så roligt att dela med sig av. Så ja, jag ska försöka, men jag lovar inget.
 
Här ovan ser ni bilder från i söndags, gulliga Sofia hade bytt lägenhet så vi festade på hamburgare och daimtårta och det var så himla mysigt. Världens finaste lilla lägenhet och så dessa grymma personer - svårslagen kombination. Imorgon ska vi dessutom spirnga color run, heja oss!
 
Och heja mig för mer bloggning, hoppas vi hörs snart igen!

Kommentarer
Ninas modeblogg, utan mode

Vad gott med strips!

2015-05-17 20:10:30
URL: http://ninai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0