Nytt i sminkväskan

Är ju tyvärr en sån där person som inte kan gå ens till brevlådan utan smink.... så då behövs det fyllas på ibland! Fick i veckan hem lite nytt från make up store. Beställde från Lyko och vad händer dagen efter jag hämtat ut mitt paket? Jo, Lyko drar igång e kampanj som ger alla kunder 25% rabatt på allt från make up store..... var lagom glad. Men men. Har nu kommit över detta och är jättenöjd! Den tredelade ögonskuggan använder jag till ögonbrynen och har aldrig varit så lätt att fixa fina bryn.
 
Från Linköping fick jag sedan med mig en ny neccesär och en fantastisk bodymist från the body shop! Luktar apgott, hehe. Men nu kära vänner måste jag rappa, ikväll väntas tjejmys och firande av Irma som fyllt 20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0