Lilla Elling


Men duuuuud i vala, lilla bebis-Elling! Det här är alltså mina kusiners nya tillskott, Boris nya hundkusin! Så fin. Och lite galen. När vi kom var han nämligen mitt i ett sånt där valpigt dampryck där han spurtade mellan oss, bollen (som var större än honom själv), leksaksgrisen och så tillbaka till oss igen. Lite senare hittade han en kruka som han brottades med i säkert 20 minuter. Sedan däckade han på soffan.
 
Så roligt att träffa kusiner och faster lite mer spontant, annars träffas vi oftast på olika högtider, vilket ju egentligen blir alldeles för sällan. Annie var en av dom som packat väskan för en helg på Bråvalla, ååååååh... alltså, denna ledsamhet jag känner över att inte vara där... buhu.
 
Men, då får jag kika på bilderna på söta Elling istället och tänka på lönen som kommer i slutet av Juli. Och fortsätta googla sommarfestivaler med Sofie, kanske hittar vi någon annan att åka på. Tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0