En söndagslista



Så var det visst söndag igen, låt oss summera helgen med följande punkter:

1. Älskar lax så himla mycket. Och pressad potatis. Och mammas sås. Åt detta i fredags och lärde mig sås-receptet för att kunna BRILJERA på framtida middagsbjudningar. 

2. Kan typ inte se på serier pga sånt sjukt medlidande för karaktärerna. Har plöjt igenom säsong 1 av Breaking Bad och mår konstant dåligt av huvudpersonens cancer och oflyt. 

3. Tycker så mycket om snö men utnyttjar det inte? Har mest bara varit inne denna helg, säg mig varför?

4. Längtar tills på fredag då jag får lön. Kommer då nämligen investera i ett gymkort!! Följde med Matilda till gymmet igår och det bästa måste ju ändå vara att få gymma med sina bästaste vänner?!

5. Hatar Sverigedemokraterna så orimligt jävla mycket. HUR kan dom vara Sveriges tredje största parti?! HUR?! Eget inlägg om detta kommer. 

6. Har en sån sjukt musikalisk pojkvän som för tillfället sitter och skriver ännu en hit medan jag sitter på sängkanten och gapar. Vilken talang han är ändå, har svårt att ta in att hans öron hör något som jag över huvudtaget inte begriper. 

7. Har börjat bli så gammal. Fyller 20 år och dricker te med mina vänner samt diskuterar jobb, barn, giftemål och testamenten.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0